Transporterio bei konvejerio juostos, vulkanizavimas įmonėje UAB Baltic belt

Transporterio bei konvejerio juostos, vulkanizavimas įmonėje UAB Baltic belt
Transporterio, konvejerio juostos ar žodis vulkanizavimas, daugelyje įmonių jau ne vieną dešimtmetį tapo įprastais terminais. Pramonės šakose transporteriai, kurie dar vadinami konvejeriais skirti transportuoti gaminius ir krovinius toje teritorijoje, kur vyksta didelių krūvių darbai perkeliant prekes ar daiktus iš vienos vietos į kitą. Automobilių, statybinių medžiagų, medienos, metalo ir daugelyje kitų gamyklų neįmanoma įsivaizduoti be šių įrengimų.
Būtent nuo automobilių gamyklos prasidėjo masinis konvejerių naudojimas ir kitose srityse. Už tai turime būti dėkingi Henriui Fordui, kuris būdamas „Ford Motor“ kompanijos savininkas, pirmasis pradėjo naudotis transporteriais. Transporterio juostos dabar naudojamos visame pasaulyje ir įvairiose vietose: kalnakasyba, statybų medžiagų gamyba, prekybos centruose, oro uostuose, maisto produktų gamyklose, žemės ūkyje. Juostos gaminamos iš patvarių sintetinių medžiagų, todėl užtikrinamas patvarumas. Žinoma, kad ne tik tai lemia gerus darbo rezultatus. Labai svarbu parinkti reikiamą juostos atsparumą, atsižvelgiant į darbo pobūdį. Kuo sunkesni kroviniai ar gaminiai bus transportuojami ir kuo didesnė darbo apkrova, tuo patvaresnė juosta reikalinga.
Kas dar svarbu naudojantis transporterio privalumais darbo proceso gerinime? Tai tvirtinimo būdas bei apgumavimas. Pastarasis gali būti tiek vienpusis, tiek ir abipusis. Norint elastingumo, reikia rinktis pastarąjį variantą, o norint patvarumo – vienpusį. Įsigijus transporterio juostą reikia ją pritvirtinti. Tai gali būti atlikta keliais būdais. Jei nenorite ar neturite laiko, tai pats paprasčiausias jungimas – mechaninis. Tokiu būdu juosta sujungiama detalėmis. Žinoma, liks jungimo linijos. Kitas būdas – klijavimas klijais. Tokį jungimo būdą renkasi tie, kurie nenori ar neturi laiko užsiimti juostos vulkanizavimu. Suklijavus specialiais klijais reikia prispausti ir palaukti, kol sukibs. Toliau galima tęsti darbus po maždaug kelių valandų. Juostos vulkanizavimas dar vadinamas karštuoju jungimo būdu, nes tokiu atveju naudojamas aukšto slėgio ir aukštos temperatūros įrenginys. Vienintelis trūkumas, kad tokį įrenginį ne visi turi, tad tuomet tenka jį nuomotis ar išsikviesti specialistus, kurie atvyks su juo ir atliks visus darbus. Šiuo įrenginiu juosta yra prilydoma, todėl laikoma, kad būtent toks jungimas yra pats patikimiausias. Naudojant šį būdą neliks žymių, o tai prailgina tarnavimo laiką. Kad ir kaip kruopščiai rinksimės juostą ir jos tvirtinimo būdą verta atminti, kad reikia nuolat ją prižiūrėti.
Transporterio juostos ir vulkanizavimas daugumoje sričių labai svarbūs. Svarbu, kad ne tik pats įrenginys būtų kokybiškas, bet ir tinkamai parinktos juostos, kurios privalo būti tinkamai pritvirtintos. Viską atliekant taip, kaip priklauso galima bus džiaugtis puikiu įrenginio darbu.
UAB “Baltic Belt” telefonas: +370 659 09379